2/23/2014

XXXXX

Ostatnie tygodnie powinny być wrzucone przeze mnie do wielkiego wora opatrzonego napisem ZŁOŚĆ. I jeszcze większymi literami: 'NIE OTWIERAĆ', bo wiadomo, że zawsze znajdzie się jakaś wścibska kreatura, która wetknie nos nie w swoje sprawy. A jak już wytknie nos z moich spraw to powiadomi o nich całe społeczeństwo. No może przesadziłam - 3/4 społeczeństwa  W między czasie ploty zmodyfikują się, poszerzą o nowe (barwniejsze niż w rzeczywistości) fakty. Szczypta jadu, krzta cynizmu, bukiet plugawości i oto mamy XXI wiek. Bez komentarza...

4 komentarze:

Aleksandra pisze...

CO SIĘ DZIEJE? :*

Sabina Milewska pisze...

ZŁOŚĆ lepsza jest niż SMUTEK.. cóz. nie złość się tyle. przejdz przez to z podniesioną głową i szerokim uśmiechem, będzie dobrze!

Aleksandra pisze...

haha, coś o tym wiem, kilka lat temu na mój temat krążyło sporo plotek... wystarczy, że ludzie zaczną nadintrpretować cudze zachowanie i wpisy w internetach, tragedia!

na szczęście niczego nie zapomniałam, wręcz przeciwnie, ech :D

sporo znajomości zakończyłam i wyszłam na tym wyśmienicie, w moim życiu nie ma już miejsca na egoistów!

Aleksandra pisze...

wiesz co, dużo by opowiadac, ale było super! zupełnie inna mentalność niż w Polsce :D jak tylko dostanę zdjęcia od chłopaków, to napiszę posta i wszystko w nim opiszę!