8/19/2013

madrid/ foto















53 komentarze:

SylwiaKarolina pisze...

Piękne zdjęcia! :) Aż chce się tam jechać.

Marionetka Mody pisze...

ale tam pięknie!

Beautiful Duty pisze...

woooow robi wrazenie ;o

D A I S Y pisze...

uwielbiam takie posty! cudne zdjęcia :))

Sabina Milewska pisze...

very najs, fajnyt ten obrosniety budynek :)
no i oczywiscie muy débil, cudowne!
pozdrawiam :))

Grabiszse pisze...

Urzekły mnie te zdjęcia ! Takie profesionalne.

Ania pisze...

piękne zdjęcia :)

ja mam na razie takie buty do begania za 50 złotych i są nie za dobre więc chce kupić te bo maja dobre parametry a cena nie jest za wysoka. na dobre nike to bym musiała jeszcze zbierać a zbierać ... ;d

Joanna pisze...

super! Świetne zdjęcia!

PatrykPE pisze...

Super zdjęcia, miło popatrzeć :D

Unknown pisze...

pięknie zdjęcia !;)

Inopportune pisze...

Świetne zdjęcia ;d

sue pisze...

cudnie tam:)

Jet pisze...

Mi tam zawsze pasuje, podarunkiem że świeci słońce ;)

Jet pisze...

ahh jak ja Ci zazdroszczę tych widoków

Patrycja Sikora pisze...

Ja bym chciała się znaleźć w Madrycie! :)

katie-style pisze...

super zdjęcia :)

zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Velvet pisze...

cudne zdjęcia, aż zazdroszczę Ci tego wyjazdu!

zapraszam!
the-velvet-lady.blogspot.com

kudels pisze...

zawsze chciałam tam polecieć:)) śliczne zdjęcia.

Paulina pisze...

no i co tu komentować noo.. pozazdrościć tylko wyjazdu haha :)

Erykah La Rocca pisze...

Wspaniałe zdjęcia, aż chce się tam być! :)

Czarno-Biauy pisze...

Jedyne co mogę powiedzieć to chyba ZAZDROSZCZĘ. Bardzo. Piękne zdjęcia i na pewno piękne wspomnienia.
Pozdrawiam!

Ewa KaFe pisze...

Jest klimat, jest moc. :)

Kocia pisze...

Jak tam pięknie ;)

rina pisze...

Dokładnie, chcesz iść spokojnie do kina, a tu takie młoty.

Też chcę do Madrytu!

Mańka pisze...

Aż człowiekowi się słoneczniej robi na duszy :)
Pozdrawiam

adgam pisze...

Bardzo ładne zdjęcia. Nie byłam nigdy w Madrycie, ale jakoś mnie tam nie ciągnie. Za to w Barcelonie się zakochałam. Pozdrawiam! :)

Effie. pisze...

Muy débil :) fajne foty!

effiesdress.blogspot.com

MBeauty pisze...

piekne zdjęcia, cudowna architektura :)

Iwona a cup of ideas pisze...

Madryt jest na mojej liście miast, które muszę odwiedzić od dawna :) zaciekawiłaś zdjęciami :)

pozdrawiam

Kasia_mama_Stasia pisze...

Świetne fotki!:D

Pomarancza pisze...

jakie piękne zdjęcia!

Kathy Leonia pisze...

ech też bym chciała tam wybyć widoki cudowne... :D

S.Charlotte pisze...

zazdroszczę!

tattoo pisze...

niesamowite miejsce! Musze się sama w końcu wybrać :)

Wiola pisze...

Cudowne zdjęcia <3 Zapewne też świetne chwile. ;p

blond-yasmin pisze...

Świetne zdjęcia i urocze miejsca :)

http://blond-yasmin.blogspot.com

Katie Frank pisze...

jejku, jakie te zdjęcia są cudowne <3

http://coeursdefoxes.blogspot.com/

martini pisze...

Może za rok tam będę *.* Piękne zdjęcia!

MATT pisze...

Świetne zdjęcia!

Ichtyo pisze...

Aaaaaa, mój debil!!!! to coś dla mnie ;)

daggistr pisze...

świetne foty !

Anonimowy pisze...

piękne zdjęcia <3

Ina pisze...

O jejuuu jak pięknie, szkoda, że moje zagraniczne wakacje swoje odleżą :(

Jak na razie to jest pełna roboty i ganiania 13 ;)

Anna pisze...

Wspaniałe zdjęcia! :)

Karolina pisze...

super zdjęcia! piętnie tam jest :)

TRIANGLE CLOUD pisze...

super, zazdroszczę wycieczki!

V. pisze...

genialne *,*

Sabina Milewska pisze...

a ja dalej sie smieje z tego debila :D

Madryt musi byc super, mam teraz chec na Hiszpanie! taaacy fajni ludzie... w Paryzu faktycznie jest dosc bufoniascie :D

sciskam :*

Alicja pisze...

Super fotki!:)

Szary Burek pisze...

Dosyć ciekawe rowery tam mają.

Preppy Lemonade pisze...

Hey hey, are you having fun this Summer? It's sad it's almost gone :(
I saw your blog once again and I had to leave a comment, the layout is amazing and I'm loving the posts. I'm coming back without doubt, keep going with this amazing job!
Let's keep in touch.

With love, Bárbara
www.preppylemonade.com

Fish pisze...

super relacja:)

Grabiszse pisze...

cudowne zdjęcia !