6/03/2013

come back:P

Hejka Wszystkim!
Oznajmiam, że żyję i małymi kroczkami wracam do blogowego życia;)
W środę mam ostatnie zaliczenie i do 20 czerwca totalna labaaaa, więc posty będą pojawiać się regularnie! 
W wolnych chwilach pochłaniam odcinki Hannibala - chyba będzie serialowe love haha:P albo to jedynie jaranie się Madsem Mikkelsenem - uwielbiam tego aktora!

A co tam u Was kochani?
Dziękuję Wam za mega wsparcie - mówiliście,że będzie dobrze i tak jest!:D


No i musi się pojawić tutaj to zdjęcie haha!;>


16 komentarzy:

cupofjasminetea pisze...

Nie oglądam Hannibala :)

TRIANGLE CLOUD pisze...

hannibal <3 z odcinka na odcinek robi się coraz ciekawiej!

AP pisze...

Dzieki za pocieszenie. Mam nadzieję, że będzie dobrze, tak u Ciebie, jak i u mnie. Nie jestem fanką seriali, a ten tym bardziej mnie nie zachęca, więc nie obejrzę, ale post interesujący.
Trzymaj się, pozdrawiam.

Ewa KaFe pisze...

Wspaniale, że wracasz i że robisz to z tak dobrym humorem. Witamy! :)
____________
Dla mnie poprawki były denerwujące na początku w metodologii, ale potem jak już zaskoczyłam, to poszło jak po maśle. :) Później już zostały tylko poprawki w formie brakującego przecinka, niedopatrzonej literówki albo delikatna korekta nazw podrozdziałów. :) Zatem naprawdę nie wiem na co większość osób narzeka. :)

kudels pisze...

Jeszcze nie oglądałam :) czasem trzeba sobie zrobić przerwę nawet od bloga hehe :)

SylwiaKarolina pisze...

Dobrze że wszystko się układa, że już niedługo i będzie laba :)
A Hannibala też mam zamiar ruszyć, ale po sesji, to mój nr 1 na liście do obejrzenia.

Ania pisze...

fajnie że masz labę :) u mnie nuda i zaczynaja się egzaminy, zaliczenia ... masakra ...

Anna pisze...

Tutaj odpoczynek a u mnie zamieszanie, egzaminy i pisanie prac na studia. :D

Kasia_mama_Stasia pisze...

Ja też go lubię;D

Patrycja Sikora pisze...

Miła wiadomość ;)

Ina pisze...

Uwielbiam tego aktora *.*
To podziwiam, bo 5 razy w tyg chyba nie dałabym rady ;)

Beautiful Duty pisze...

i oby bylo dobrze dalej :D:))

justynapolska pisze...

TEŻ NIE OGLĄDAM :)

Marionetka Mody pisze...

ja jakoś w żaden serial się nie potrafię wkręcić...

Sabina Milewska pisze...

fajnie, że tu jetseś! hejtuję seriale, zżerają czas... trzymaj się :)

wloski pisze...

Nawet nie gadaj, ja przez zaliczenia też z blogiem trochę lipa do tego kompletnie nie mam czasu na odpisywanie i komentowanie :( Trzymam kciuki za nowe stylizacje, oby były jak najszybciej!