6/10/2013

zainspirowane

Pogoda w weekend dopisała! Chyba aż za bardzo... Dziecko tak dawno słońca nie widziało, nad jezioro się wybrało i...wróciło z poparzeniem słonecznym (choć filtr 50 towarzyszył bezustannie) :(
Jak przestane umierać z bólu to na pewno pojawi się coś innego niż kolejna porcja inspiracji ( które mam nadzieję, że jednak przypadną Wam do gustu).

Kochani! O czym chcielibyście poczytać lub co chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście? Czekam na Wasze propozycje:)

Miłego dnia!










21 komentarzy:

Cześć, jestem Kasia pisze...

oj tak, nie ma to jak w domu :D jak się położyłam we własnym łóżku to zasnęłam w pół minuty haha a chciałam tylko dać kręgosłupowi chwilę odpocząć :D
biedactwo ;* najlepiej kefirkiem chłodnym się okładać, jakkolwiek durnie by to nie brzmiało :P

Marionetka Mody pisze...

ale cudności!

Sabina Milewska pisze...

jaaa, to hamako-coś jest niesamowite! ja też się ostatnio zjarałam, mam całe stopy czerwone. a się posmarowałam! dzień wcześniej nie używałam filtrów i nic mi się nie stało. podejrzane.

dziękuję za miłe słowa :D wiesz, grzywek są setki rodzajów, ja kiedyś miałam taką strzyżona od michy i też nie wyglądałam najkorzystniej xD

Julia D pisze...

Ja może nie wkręciłam się totalnie, ale kurde, fajny jest ten serial! I Will jest piękny! (Tak, tak. W KAŻDYM serialu ktoś mi się bardzo podoba) Poza tym, muszę mieć coś, co odciągnie mnie od myśli o innych serialach, które będą dopiero na jesień :)

Kasia_mama_Stasia pisze...

Ja uwielbiam takie posty z recenzjami;) Mnie też spaliło w sobotę;/

Panna Karina pisze...

Biedna, współczuję Jej życia, skoro tak bardzo się przejmuje taką przyziemną kwestią życia. :(

Effie. pisze...

Czwarte zdjecie jest genialne! Uzyj aloesu, mi zawsze pomaga :)

effiesdress.blogspot.com

Ina pisze...

Dziękować :D

MBeauty pisze...

to pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

beauty-dorkling pisze...

lustrzany tunel(?) robi wrażenie.
to fajnie, że mogłaś je przetestowac.
ja nakręcam się na MACa i na Collection (gł. korektor), jednak na razie nie potrzebuję niczego. ;)
pozdrawiam!

Inopportune pisze...

Boskie inspirację ;dd

sue pisze...

a u mnie sie pogorszyło z pogodą :D

SylwiaKarolina pisze...

Ajć, ale to nasze słonko grzeje. Pozazdrościć pogody, bo u mnie ostatnio tylko deszcz.
Inspiracje są świetne,urzekło mnie zdjęcie numer 2!

Ania pisze...

ale boskie zdjęcia / obrazki :)

u mnie też pogoda nareszcie dopisała ;d mam zamiar dzisiaj iśc na specer a potem skosić ta nieszczesna trawe która przez deszcze strasznie urosła :)

Katie Frank pisze...

jakie cudowne inspiracje <3
http://coeursdefoxes.blogspot.com/

kudels pisze...

przepiękne inspiracje! :) wow sycę oczy!

D A I S Y pisze...

a mnie znowu słońce bardzo słabo łapie i musze używać balsamów brązujących lub samoopalaczy :(

Patrycja Sikora pisze...

Faktycznie, inspiracje super ;) Czekamy na nowy post!

Dorothy pisze...

Te zdjęcia są cudowne<3

Beautiful Duty pisze...

inspiracje cudowne ;)

Grabiszse pisze...

Sarenka cudowna :) Po prostu poruszyła moje uczucia.