5/08/2013

my inspirations

Szczerze mówiąc dopiero zaczynam wracać do rzeczywistości po majówce! Niezwykle miłe chwile dały mi kopa do działania. Nareszcie udało mi się zrelaksować ( ach, te termy w Uniejowie!),znaleźć czas na refleksje (przy grzańcu haha) ... Przemyśleć to co ważne, oderwać się od rzeczy błahych. Myślami jestem już na wakacjach - wygrzewam się na słońcu i piję ulubioną herbatę miętową. Maj będzie dla mnie mega pracowity, co nie oznacza całkowitej rezygnacji z szaleństw. Znalazłam też czas na sport - jednak jak się chce, to się ma haha:P Jeszcze w tym tygodniu postaram się nadrobić zaległości postowe,a dziś dzielę się z Wami znalezionymi inspiracjami;)

A jak Wasze majóweczki? Udane? Akumulatorki naładowane?:D









25 komentarzy:

Ina pisze...

Rewelacyjne inspiracje :)
Wg mnie do finału przejdzie Tamara, Renata i Marcela, widać nacisk jaki na nie kładzie jury.
Pozdrawiam :)

Ania pisze...

ja jakoś po majowce też nie umiem wrócić do rzeczywistości i cięzko mi chodzić znowu na zajęcia po tygodniowej przerwie ;d

Budda. pisze...

ależ zazdroszczę. c: majówka w gronie rodzinnym, bardzo udana :)

Pomarancza pisze...

ja swój jeszcze ładuje ;p

Anna pisze...

Inspirująco się tutaj zrobiło.. :)

V. pisze...

bardzo dobre inspiracje, wow

kudels pisze...

fajne inspiracje! :) wolne jest właśnie po to, żeby się naładować oczywiście pozytywnie :)

Panna Karina pisze...

Ale w końcu ją napisałaś?:)

MBeauty pisze...

ja juz wróciłam do rzeczywistości ;/ achhh mi też marzy się już lato tym bardziej, że u mnie temp przekroczyla dzis 30 stopni :D lato już chyba przybywa

SylwiaKarolina pisze...

Cieszę się, że weekend się udał :) Ważne, że odpoczęłaś w dobrym gronie i miałaś czas na refleksje i na inne rzeczy. Teraz pora działać :D
A inspiracje bardzo mi się podobają.

Ewa KaFe pisze...

U mnie majówka także była cudna. Pogoda dopisała, wraz z przyjaciółkami pojechałam nad morze, narobiłyśmy mnóstwo fotografii zaliczyłam koncert Abradaba, trochę czasu spędzłiam z chłopakiem. Akumulatory naładowane. :)

________________
No właśnie... Ja się rozciągam, odkryłam w marcu zumbę, zimą bardzo lubię łyżwy, latem rowery... A tego na WFie nigdy nie było. Fajnie, że odkryłaś ulubione sporty.

Dorothy pisze...

Świetne inspiracje!:)

Grabiszse pisze...

Rewelacyjne zdjęcia. Majóweczka udana, dziękuję bardzo :)

wloski pisze...

Będzie problem je znaleźć, bo ja je praktycznie wyrwałem hehehehe ten kolor mega szybko się wyprzedał niestety :(

Inopportune pisze...

Fajne inspirację :D

Kinga pisze...

inspiracja<3
ja spędziłam ze znajomymi :)

beauty-dorkling pisze...

moja majówka była krótko mówiąc - do dupy.
ale odbijam ją na weekendzie.
;))

Marionetka Mody pisze...

cudowne inspiracje!

Sabina Milewska pisze...

jej, sprawiłabym sobie tę wycieraczkę! naprawdę zacna :D
i to zielone ♥

Beautiful Duty pisze...

oczywiście, że naładowane ;DDD tym bardziej, ż emoja majówka dalej trwa haha ;D

Venus Kerrigan pisze...

U mnie majówka minęła deszczowo i leniwie ale nie narzekam ;)

Nowy post: http://venuskerrigan.blogspot.com/

Alicja pisze...

Super:)

Iwona a cup of ideas pisze...

trzecie zdjęcie!

monella pisze...

genialnie ta trawa wygląda na chodniku i schodach :)

+ zapraszam na konkurs :)
http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

Ania pisze...

jak tam u ciebie ? coś nowego ?

cieszę się że nie odpuściłaś ani jednego dni ćwiczeń ! super :)