4/29/2013

Usprawiedliwienie;)

Zaniedbałam baaardzo bloga, przyznaję się bez bicia! Moja nieobecność jest jednak usprawiedliwiona - wprowadzanie poprawek do pracy licencjackiej, załatwianie formalności, sprawy prywatne, życie w rozjazdach...Jutro znów wyjeżdżam do Łodzi, w niedzielę powrót do Olsztyna;) zamierzam wykorzystać majówkę do cna, może nabiorę w końcu energii;D
szykują się pewne zmiany, które wprowadzę w życie w następnym tygodniu;)
także... do zobaczenia!

p.s: a jak Wasze humory? Promyki słońca nastroiły pozytywnymi fluidami?

8 komentarzy:

Czarno-Biauy pisze...

No tak, ludzie są zabiegani i na nic nie mają czasu. Ale mam nadzieję, że długi weekend da Ci duży zastrzyk energii :)

Pozdrawiam!

Paulina pisze...

miłej majówki :))

Sabina Milewska pisze...

taaa, ja sie rozchorowalam przy zalamaniu pogody 0.o milej majowki, wreszcie troche czasu ;)

SylwiaKarolina pisze...

Praca licencjacka? Powodzenia! I życzę udanej majówki, odpocznij, naładuj akumulatory :)

Dorothy pisze...

U mnie deszcz,zero słońca;<

Charęziątko♡ pisze...

Każda nieobecność na blogu ma swoje powody:)
Majówka jako taka... bywały lepsze;)
Udanego weekendowania;)

Unknown pisze...

no ja też właśnie jestem przekonana tak piąte przez dziesiąte... :) super inspiracje! pozdrawiam

katie-style pisze...

świetnie tu! fajny blog :)

zapraszam do mnie w wolnej chwili :)