4/08/2013

'''

















23 komentarze:

Sara pisze...

Jestem z tego dumna :)

c-yaya pisze...

inspirujące

Charęziątko♡ pisze...

Ciekawe;)

styling mousse - marta c. pisze...

kanapę biorę do pracy :D

Sabina Milewska pisze...

kanapa jest bezkonkurencyjna!
ciekawe, czy to na serio znaczy "fuck off"

dziękuję za zyczenia :*

Vojtek pisze...

Dziękuję za wizytę u mnie.
Mam nadzieję, że rowery świat zawojują. Pomoże w tym kryzys:)
Oryginalne fotki, zero słów.
Fajnie. Ale trochę wolałbym jednak wiedzieć o autorze, autorce bloga.
Pozdrawiam z Warszawy
Vojtek

Patrycja Ewa Nowak pisze...

Ja jeszcze nie znalazłam czekolado-mięty! :( Muszę iść do Reala :D Obserwuję i serdecznie pozdrawiam :)
http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

Patrycja Ewa Nowak pisze...

Jednak nie obserwuję, bo nie mogę, ale będę wpadać, bo bardzo podobają mi się fotki! :)

Patrycja Ewa Nowak pisze...

Ja nie wiem, albo jestem ślepa, albo nie widzę u Ciebie opcj folołowania :D
O rany, znam bardzo dobrze takie historie jak ta Twoja z Originalem haha :D
Już wiosna przyszła, w Krakowie +12 stopni, idealnie jak na sesję! :)

Ania pisze...

dziękuje bardzo :) piękne zdjecia ;*

Panna Karina pisze...

To koło podwieszone do sufitu jest kapitalne. Świetne rozwiązanie. :)
Na której serii jesteś?

Patrycja Ewa Nowak pisze...

Ruszaj na sesję póki jest ciepło, nic nie wiadomo z tą pogodą... Jutro może spaść śnieg... Nadal nie widzę opcji obserwowania! :D

Katie Frank pisze...

wow, inspirujesz ! świetny post *_*
http://coeursdefoxes.blogspot.com/

Joeced pisze...

swietne inspiracje..! :)

Carolyna's world pisze...

bardzo inspirujace

Panna Karina pisze...

Jak zdasz, to będziesz kontynuowała, bez obaw ;)

Sabina Milewska pisze...

ale super! Bina-boheterka xD no nie wiem

Lenka BLOG. pisze...

ciekawie :)

Maria pisze...

piękne, bardzo inspirujące :) dziękuję Ci

D A I S Y pisze...

właśnie obawiałam się, że a6w będzie takie nudne ;d więc pozostałam przy mel b :)

NESS pisze...

Ta poduszkowa kanapa jest świetna!i z pewnością wygodna!:)

szaroscgwiazd pisze...

pochłaniam w całości, inspiruje!

Green eire pisze...

to z paznokciami genialne:D